Asiakaspalaute ja vaikuttavuuden mittaaminen

20. marraskuu 2017 - admin

Respectan missio on mahdollistaa itsenäinen ja laadukas elämä, ja siksi apuvälineratkaisun laadun ja vaikuttavuuden tutkiminen on osa palveluprosessiamme. Alamme joulukuun alusta lähtien tutkimaan säännöllisesti apuvälineratkaisun vaikuttavuutta ammattitaitomme, tuotteidemme, palveluidemme ja prosessiemme laadun kehittämiseksi.

 

Lähetämme asiakkaillemme tekstiviestillä kyselylinkin neljä viikkoa apuvälineen luovutuksen jälkeen. Kyselyyn vastaaminen on asiakkaalle ilmaista. Käytämme asiakkailtamme kerättyä palautetta sisäisesti palvelumme ja apuvälineratkaisujen kehittämiseen. Vaikuttavuuskyselyssä kerättyyn tietoon ei liitetä asiakkaan henkilötietoja, ja tiedoista ei muodostu erillistä henkilörekisteriä.

Reklamaatio verkkolomakkeen kautta

Joulukuun alusta lähtien voit myös antaa tuotteisiimme tai palveluumme liittyvää palautetta ja reklamoida verkkolomakkeen kautta. 1.12.2017 alkaen Hyvä tietää -valikosta löytyvällä reklamaatiolomakkeella voi antaa palautetta ja reklamoida tuotteesta tai palvelusta. Palaute tai reklamaatio ohjautuu automaattisesti tuotteesta tai palvelusta vastaavalle henkilölle.

Tavoitteena paras ratkaisu asiakkaallemme

Tavoitteenamme on löytää paras ratkaisu asiakkaallemme ja siksi haluamme kuulla, kuinka olemme siinä onnistuneet.  Olemme kiinnostuneita asiakkaistamme ja heidän elämänlaadustaan. Haluamme aidosti löytää sopivan, yksilöllisen ratkaisun kunkin asiakkaan omaan tarpeeseen ja tavoitteisiin.