Haemme nyt Service Manageria Ouluun

12. tammikuu 2021 - admin

Service Managerina vastaat esimiestyöstä ja siten Oulun klinikan päivittäisestä toiminnasta. Vastuualueesi sisältää tehtäviä palvelutoiminnan, talouden, henkilöstöhallinnon, laadunvarmistuksen ja työhyvinvoinnin alueelta. 14 asiantuntijan lähiesimiehenä varmistat organisaation prosessien, käytäntöjen sekä toimintatapojen jalkautumisen ja juurtumisen osaksi klinikan toimintakulttuuria. Toimit tiiviisti sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kumppanina Respectan tuote- ja palvelukonseptien laadun ja saatavuuden varmistamiseksi. Raportoit roolissasi asiakkuusjohtajalle.

Tarjoamme sinulle haasteellisen, mielenkiintoisen ja tavoitteellisen työtehtävän yksilöllisten- ja valmisapuvälineiden parissa Suomen suurimmassa ja monipuolisimmassa apuvälinepalveluita tuottavassa organisaatiossa. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva.

Tehtävässä menestyminen edellyttää: 

  • terveydenhuoltoalan tutkintoa sekä kattavaa kokemusta esimiestehtävistä
  • laaja-alaista terveydenhuoltoalan osaamista (esim. kuntoutus)
  • kokemusta prosessien, käytäntöjen ja toimintatapojen jalkauttamisesta ja kehittämisestä
  • erinomaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja
  • johdonmukaista ja ratkaisukeskeistä työotetta
  • sujuvaa suomen ja englannin kielitaitoa

 Arvostamme lisäksi aikaisempaa kokemusta apuvälinealalta.

 

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja cv:si sähköpostitse osoitteeseen rekry@respecta.fi 27.1.2021 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Customer Director Jarmo Köykkä (jarmo.koykka@respecta.fi tai 040 3488 458). Parhaiten tavoitettavissa ke 13.1. klo 14 - 16, to 14.1. klo 12 - 14, ti 19.1. klo 12 - 14 ja ke 20.1. klo 12-14.