Tekninen vika vaikuttavuuskyselyssä korjattu

4. huhtikuu 2019 - admin

Nyt havaitun teknisen vian vuoksi apuvälineiden vaikuttavuuden tekstiviestikysely Respectan asiakkaille ei ole lähtenyt viimeisen puolen vuoden aikana prosessimme mukaisesti. Haluamme kuitenkin kuulla palautetta apuvälineen toimivuudesta ja sopivuudesta, mistä johtuen lähetämme tekstiviestillä kyselyn kaikille 1.9.2018-28.2.2019 aikana Respectan klinikoilla asioineille asiakkaille. 

Pahoittelemme virhettä ja kiitämme jo etukäteen palautteestanne, se on meille todella arvokasta toimintamme kehittämisen kannalta.

Keräämme säännöllisesti palautetta apuvälineratkaisun vaikuttavuudesta ammattitaitomme, tuotteidemme, palveluidemme ja prosessiemme laadun kehittämiseksi. Lisätietoa Respectan asiakastyytyväisyys- ja vaikuttavuuskyselyistä: https://www.respecta.fi/fi/hyva-tietaa/asiakaskokemus-ja-vaikuttavuus/