Apuvälineen vaikuttavuuden mittaaminen Respectassa

Respectan missio on mahdollistaa itsenäinen ja laadukas elämä, ja siksi apuvälineratkaisun laadun ja vaikuttavuuden tutkiminen on osa palveluprosessiamme. Keräämme jatkuvasti tietoa apuvälineratkaisun vaikuttavuudesta ammattitaitomme, tuotteidemme, palveluidemme ja prosessiemme laadun kehittämiseksi.

Lähetämme asiakkaillemme tekstiviestillä kyselylinkin neljä viikkoa apuvälineen luovutuksen jälkeen. Kyselyyn vastaaminen on ilmaista. Käytämme asiakkailtamme kerättyä palautetta sisäisesti palvelumme ja apuvälineratkaisujen kehittämiseen. Asiakaskokemus- ja vaikuttavuuskyselyssä kerättyyn tietoon ei liitetä asiakkaan henkilötietoja, ja tiedoista ei muodostu erillistä henkilörekisteriä.

Voit myös antaa tuotteisiimme tai palveluumme liittyvää palautetta ja reklamoida verkkolomakkeen kautta. 

Tavoitteenamme on löytää paras ratkaisu asiakkaallemme ja siksi haluamme kuulla, kuinka olemme siinä onnistuneet.  Olemme kiinnostuneita asiakkaistamme ja heidän elämänlaadustaan. Haluamme aidosti löytää sopivan, yksilöllisen ratkaisun kunkin asiakkaan omaan tarpeeseen ja tavoitteisiin.