Asiakaspalaute ja reklamaatiot

Alla olevalla lomakkeella voit antaa palautetta ja reklamoida tuotteesta tai palvelusta. Reklamaatio ohjautuu tuotteesta tai palvelusta vastaavalle henkilölle. Jos haluat meidän ottavat yhteyttä, muistathan ilmoittaa myös yhteystietosi sekä mahdollisen organisaation, jonka edustajana toimit. Tietoturvasyistä, älä kuitenkaan kirjaa lomakkeeseen henkilötunnusta tai muuta luottamuksellista tietoa. Otamme yhteyttä mahdollisimman pian. 

Vastaanottoaikojen varaaminen tai peruuttaminen ei ole mahdollista palautelomakkeen kautta. Jos haluat varata tai perua ajan, asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0207 649 749*.   

Asiakaskokemuksen ja vaikuttavuuden mittaaminen

Missiomme on mahdollistaa itsenäinen ja laadukas elämä, ja siksi apuvälineratkaisun laadun ja vaikuttavuuden mittaaminen on osa palveluprosessiamme. Keräämme säännöllisesti tietoa apuvälineratkaisun vaikuttavuudesta erillisellä asiakaskokemuskyselyllä, johon voit saada linkin tekstiviestillä neljä viikkoa apuvälineen luovuttamisen jälkeen. 

*Soittajahinnat 0207-alkuisiin numeroihin matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min, lankapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 7, 02 snt/min (sis. alv 24%)

 

Reklamaatiolomake julkaistaan pian. Voit tehdä reklamaation puhelimitse tai sähköpostitse omalle yhteyshenkilöllesi tai asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@respecta.fi tai 0207 649 749*.