Asiakasreklamaatio ja palaute
Alla olevalla lomakkeella voit antaa palautetta ja reklamoida tuotteesta tai palvelusta. Kuulemme myös mielellämme kehitystoiveita ja -ehdotuksia palveluihimme liittyen.
Reklamaatio ohjautuu tuotteesta tai palvelusta vastaavalle henkilölle. Jos haluat meidän ottavat yhteyttä, muistathan ilmoittaa myös yhteystietosi sekä mahdollisen organisaation, jonka edustajana toimit.
Reklamaation sujuvoittamiseksi olisi hyvä saada mahdollisimman tarkka kuvaus aiheesta, kuva tuotteesta, viasta tai vauriosta ja mahdollisesta tuotekilvestä/ sarjanumerosta sekä toiveesta asian korjaamiseksi.
Saatte meiltä 24 tunnin aikana vastauksen reklamaatioon liittyen sähköpostilla, missä pyydämme kuvia tuotteesta, viasta tai vauriosta ja mahdollisesta tuotekilvestä/ sarjanumerosta. Voitte toimittaa reklamaation meille myös sähköpostilla palaute(a)respecta.fi
*:llä merkityt kentät ovat pakollisia.

